מי שפיר רופא מומלץ - אמהות ממליצות

  • שלום יוסף רציתי מאוד להודות לך. קיבלתי את תוצאות הבדיקה מאסותא ויש לי רק מילים טובות להגיד עליך ועל אסותא.

    כשם שמך, מאז הסמס הראשון שזעק לעזרה יום לפני ערב פסח, נסכת בי שלווה ובאופן מיידי נעשה ניתוח סיסי שליה בהצלחה וללא סיבוכים.

    אני אולי אחת מאלף האימהות העתידיות שטיפלת, אבל עבורי אני לעולם לא אשכח את ההיריון הזה בעידן הקורונה ואת הטיפול המהיר והמסור שלך.

    תודה רבה על הכל .

     

    סיסי שליה, יעל טוביאס חייט
  • אין לי למה להשוות, זו הפעם הראשונה שלי ואף פעם לא עשיתי בדיקת מי שפיר.

    כאשר שאלתי אותך אם בדיקת סיסי שליה כואבת – אמרת יותר ממי שפיר ולכן לא ישנתי כמעט כל הלילה. אבל בזמן הבדיקה היה ממש בסדר. סביר.

    היחס שקבלתי היה ממש מעולה. הרגעת אותי. ממש שווה לעשות מוקדם בהריון ולקבל כמה שיותר מהר תשובה שהכרומוזומים בסדר. זה היה השיקול העיקרי מבחינתי.

    והסיבה השנייה – שבסיסי שליה המחט לא נמצאת בתוך שק ההיריון ולכן היא רחוקה מהעובר.

    אחרי הפעולה היו מעט לחצים וזהו. לא היה דימום ולאחר 24 שעות הכל הסתיים כאילו שלא עשיתי את הבדיקה. באמת תודה רבה לכם, היה בוודאי שווה לעשות סיסי שליה.

    בדיקת סיסי שליה, קסניה
  • אני פוחדת ממחטים אז לא ישנתי לילה קודם. אבל, באמת שהיה בסדר גמור. הדיקור היה פשוט, מהיר, ולאחר מכן היו קצת דקירות שחלפו. ואחר כך – הכל נורמלי.

    הייתם באמת מאוד נחמדים ומרגיעים, וזה עשה את הכל הרבה יותר נעים. תודה רבה על כך. גם השיחה המקדימה שלך, גם החיוך. גם ההסבר תוך כדי הפעולה. באמת תודה רבה.

    וגם הצוות במרפאה היה מאוד קשוב, והמרפאה יפיפייה.

     

    בדיקת מי שפיר, שני אופיר
  • קיבלה תשובה תקינה לבדיקת סיסי שליה כבר לאחר 9 ימים.

    רציתי לאמר לך שוב תודה על היחס, תודה על המקצועיות ועל שקבלת אותי לבדיקה  – מהיום להיום!

    בדיקת סיסי שליה, יפעת
  • לאחר חשדות והתלבטויות רבות החלטתי לבצע בדיקת סיסי שליה.
    נדהמתי לגלות כמה מיותר היה לחשוש.
    פרופסור שליו היה עדין ומדוייק והבדיקה היתה סופר מהירה וקלילה.
    לכל המתלבטות אני רוצה לספר שהשקט הנפשי לאחר הבדיקה שווה הכל וממליצה בחום לעשות אותה, היתרונות שלה עצומים.
    תודה פרופסור שלו על הסבלנות ומקצועיות.
    בדיקת סיסי שליה, מאיה
  • עשיתי דיקור מי שפיר אצל פרופ' שלו. הצוות מדהים, האווירה הכי נעימה שאפשר לבדיקה. נחמדים, סבלניים, מחייכים, ומסבירים כל דבר. פרופ' שלו הכי מקצועי שאפשר לבקש, ממליצה בחום.

    יעל אסיא אלרועי
  • פרופ' שלו היקר, אין מילים שיכולות לתאר את עצמת התודה שבליבנו עבור הטיפול המסור, הקשוב והדואג. לא נשכח לעולם את שעברנו איתך, אצלך. מודים, אוהבים, מוקירים.

    משפחת לזר
  • פרופ' יוסי שלו ויפה הוברמן, היינו אצלכם בבדיקת מי שפיר בביה"ח אסותא ברמת החייל. תודה רבה על היחס הנעים, ההסברים הברורים, החיוך והחום. התהליך היה קצר, מקצועי, נקי ומסודר.
    הרגעתם, הסברתם, חייכתם וזה עזר לי מאוד. עבודת הצוות שלכם מקצועית, והרגשתי בלי ספק שאני בידיים טובות. אני מוקירה אותכם על האנושיות שהפגנתם. בעבורי זה חשוב מאוד וקיבלתי את מי שהייתי צריכה. תמשיכו כך!

    ג'ויס בלייצ'ר
  • עשיתי בדיקת סיסי שליה בהמלצת פרפו' שלו, כתחליף לבדיקת מי שפיר (למרות שתוצאות השקיפות העורפית היו תקינות).
    חששתי מעט בהתחלה, בעיקר כי הכרתי את הבדיקה רק בהקשר של בעיות שמתעוררות.
    אני שמחה מאוד שעשיתי את הבדיקה.
    בתור מי שהחליטה לעשות את בדיקת מי שפיר בכל מקרה, יכלתי לסיים את הבדיקה בשלב מוקדם יותר ולזכות בשקט.
    מסתבר שהסיכונים בשתי הבדיקות דומים מאוד והן גם בודקות את אותם הדברים. כך, שמבחינתי, לא היתה סיבה לחכות
    שבועות רבים נוספים לבדיקת מי שפיר
    אירית ב. סיסי שליה יולי 2018
  • פרופ' שלו היקר,

    בהסתכלות לאחור עברה עלינו תקופת הריון מדהימה שבסופה קבלנו את המתנה הכי גדולה שניתן היה לקבל – את התינוק המתוק שלנו. אתה היית חלק מאוד חשוב עבורנו בחוויה הזאת. בזכות הטיפול המקצועי והמסור שלך, היינו רגועים ומלאי בטחון ופשוט נהנינו מהתקופה המיוחדת הזאת. נראה שהמילה "תודה" אינה מסוגלת להכיל את התחושה שאנו מרגישים. ובכל זאת, המון תודה על הכל, לעולם לא נשכח זאת, ועכשו יש לנו גם מישהו שתמיד יזכיר לנו על כך… המון תודה.

     

    מיעל, יגאל ואיתן
  • פרופ' שלו היקר

    עברו כבר 4 שנים מאז פגשנו אותך לראשונה. שני בנים מקסימים נולדו לנו מאז, ובכולם אתה היית הראשון והנבחר ששיתפנו בתהליך החשוב בחיינו. תמיד משרה אווירה נינוחה, תמיד קשוב לשאלותינו, ויודע לזהות את המתח בו אנחנו נמצאים ולהרגיע אותנו. תודה על הטיפול המקצועי ועל שגרמת לנו לראות  את זיו פניהם של ילדנו בפעם הראשונה. בהערכה והוקרה רבה!!

    נעמה ולירון ריגבי
  • עשיתי מי שפיר, פעמיים, אצל פרופ' יוסי שלו.

    החוויה היתה מאוד טובה, האווירה בחדר מי השפיר היתה נעימה וטובה. הרגשתי בטוחה ורגועה. כל שלב הוסבר לי על ידי פרופ' שלו והאחות שאיתו. במהלך הדיקור עצמו, פרופ' שלו הרגיע אותי תוך כדי שהוא מבצע את הפעולה.

    ממליצה בחום על דיקור מי שפיר אצל פרופ' שלו. גם מקצועי וגם אדיב ונעים.

     

    דנה מיטלמן
  • שלו היקר,

    תודה רבה על הליווי, התמיכה, הטיפול המסור, ההקשבה והעזרה לאורך כל ההריון והדרך.

    בהערכה רבה ובאהבה!

    חגית חנן שני עדו ודפנה טייבר
  • לפרופ' שלו היקר, תודה רבה (שוב) על הליווי הצמוד והמקצועי. תודה גם על המסירות, החיבוק וחוש ההומור. תודה שעזרת לנו להפוך למשפחה.

    ליטל מוטי איתן ונעמי גולדברג
  • כאב? – בכלל לא. קצת לחץ.
    מפחיד? לא. קצת מלחיץ.
    היינו נחמדים? כן. הייתם 10.
    אני ממליצה לכולם.
    כל מי שרוצה – אני מביאה אליך.
    בסה"כ – היה באמת בסדר גמור.

    שני שוויצמן – 2017
  • לאחר דיקור מי השפיר שביצע פרופסור שלו ביום חמישי האחרון, ברצוני לספר שהבדיקה עברה בקלי קלות!! כמעט ולא הרגשתי את הדיקור עצמו – עמום יותר מבדיקת דם שגרתית והסתיים מוקדם מכפי שדמיינתי, חמש דקות והייתי מחוץ לחדר הבדיקות עם תחושת הקלה עצומה. דיקור מי השפיר – ממש שום דבר רציני, שטויות, לחלוטין מומלץ לכל המתלבטות.

    נופר הריס
  • פרופסור שלו היקר!

    לפני מס' שנים, בתחילת הריוני הראשון, נועצתי בקולגות אצל מי לבצע שקיפות, סקירות, מי שפיר וכו'…
    לאור המלצות חמות שקיבלתי מרופאים מביני דבר – פניתי אליך.
    פגשתי רופא מעולה, מקצוען חסר פשרות ומנוסה וחשוב לא פחות – אנושי, אמפטי, סבלני וקשוב!
    ומאז ועד היום בהריוני השלישי – אני זוכה לליווי צמוד מהטוב ביותר:
    החל מהשקיפות, דרך הסקירות היסודיות והמקיפות באמצעות המכשור המשוכלל ביותר ובעיקר – העיניים המנוסות, וכלה במי השפיר – שבוצעו במיומנות ובעדינות מעוררות הערצה!
    אשרי שזכיתי ברופא כמוך! בהוקרה ובהערכה אין קץ

    ד"ר שלומית פלד
  • לכבוד הוא לי לשתף אתכם מחויותי כמטופלת של פרופ' שלו. פרופ' שלו רופא מסור, מקצועי ביותר, מוביל בתחומו, ורגיש למטופליו. במהלך 7 השנים טופלתי על ידו במסירות  אין קץ, בסבלנות וברגישות. פרופ' שלו אף טיפל בי וליווה את ההריון הראשון שלי במקצועיות ומסירות. בעיני יש יתרון גדול שניתן לבצע את כלל הסקירות, שקיפות ודיקור מי שפיר אצל הרופא המטפל. דבר המקנה תחושה של רצף טיפולי ומעורבות אישית ועמוקה ומשמעותית עם האם והעובר. לסיכום – רופא  מהשורה הראשונה, מהמובילים בתחומו, אנושי ומסור למטופליו. תודה על הכל!

    ד"ר נרין כרמל ניידרמן
  • לכל המתלבטות והחוששות…
    כמו בכל הריון (במקרה שלי הריון השלישי), הגעתי לשלב בו את חוששת מבדיקת המי שפיר ומתלבטת האם לבצע אותה? ואם כן… אצל מי?
    לשמחתי, בהריון הנוכחי… החלטתי לא להתלבט יותר מידיי ולא "לחפור" ולחפש ברשת מה ומי חדש בתחום… הפעם פשוט החלטתי לזרום עם האינטואיציה (שיש לכל אחת מאיתנו… בייחוד בתקופה זו)
    החלטתי שאם אני סומכת על רופא אחד בטפולים שקדמו להריון ובבדיקות החשובות במהלך ההריון (סקירה ראשונה ושניה) ואם כבר החלטתי שאני עושה את הבדיקה באופן פרטי… אין שום סיבה מוצדקת לא לעשות אצלו גם את דיקור המי שפיר.
    החלטתי – ואני לא מתחרטת על כך לרגע!
    את התור קבעתי אצל פרופסור שלו כחודש לפני תאריך הבדיקה. מספר ימים לפני התאריך קיבלתי תזכורת אישית עם איחולי הצלחה. ביום הבדיקה הגעתי לאסותא, מילאתי טפסים ונכנסתי לבדיקה (בניגוד לפעם הקודמת שנאלצתי להמתין זמן רב….). במהלך הבדיקה הסביר לי פרופסור שלו מה הוא עושה בכל שלב ושלב, ותוך כדי ההסברים, פשוט ביצע את הדקירה באופן מקצועי רגוע וכמעט בלתי מורגש.
    3 ימים לאחר הבדיקה, זומנתי למרפאה לבדיקה נוספת, על מנת לוודא כי הכל בסדר ושהליך הבדיקה עבר בצורה תקינה ("ביקור מרגיע" שלא נתקלתי בו בעבר אצל הרופאים האחרים)
    אז כן…. אם את מתלבטת… ואני יודעת עד כמה האופציות רבות (ומבלבלות), אני ממליצה בחום לבצע את הבדיקה (ומבחינתי גם את יתר הבדיקות) אצל פרופסור שלו.
    תודה על כל הליווי

    טל
  • בחרתי לבצע דיקור מי שפיר אצל פרופ' יוסף שלו בשבוע ה-18 להריון בבית החולים אסותא בתל אביב. הגעתי לבית החולים בשעה שנקבעה, ולאחר זמן קצר נכנסתי לחדר הטיפולים. פרופ' שלו קיבל את פניי באדיבות והסביר לי ולבן זוגי על ההליך שיבוצע. הדיקור עצמו נעשה בתוך מספר דקות, כאשר פרופ' שלו והאחות המקצועית מסבירים לנו תוך כדי ההליך את מה שמתרחש ודואגים שארגיש בנוח. הדיקור עצמו לא גרם לתחושת כאב (דומה לדיקור של בדיקת דם), ולאחר מספר דקות יצאתי לנוח בחדר ההמתנה למשך כחצי שעה. פרופ' שלו הנחה אותי לגבי תופעות הלוואי הדורשות התייחסות, ותדרך אותי לגבי הימים הקרובים וכן תיאם הגעה לביקורת במרפאתו. לאור היחס האוהד והמקצועיות הרבה בביצוע דיקור מי השפיר, אני ממליצה בחום על ביצוע הדיקור ע"י פרופ' שלו.

    מאיה זכות
  • פרופ' שלו יוסף היקר!

    תתגמדנה המילים ותקצר היריעה להביע לך מילות הערכה!
    על כל מה שהקדשת עבורנו ראויה התודה והברכה!
    אנו מודים לך בהתרגשות והבטן מלאה פרפרים.
    הגענו אליך עם הרבה תקווה ואמונה והרגשנו שיש במי לבטוח כבר בפגישה הראשונה.
    תודה על תשומת הלב האישית והחמה.
    על ההתחשבות בכל קפריזה שלנו ובכל גחמה.
    על המסירות שבה טפלת בנו לאורך כל הדרך!
    והובלת אותנו אל דרך המלך!
    תודה שהיית שם בשבילנו עם החיוך החם, החיבוש ושיחות הנפש כשהמקצועיות שלך שאין שניה לה לוותה בהרבה רגש
    כל פעם שהיינו צריכים ידענו שיש אל מי לפנות והפניות האלה לא נפלו על אוזניים ערלות
    תמיד קבלנו מענה וזאת עשית בשמחה
    אוהבים אותך מאוד, מבחינתנו אתה חלק בלתי נפרד מהמשפחה
    המשך להיות רופא מיוחד, רופא שכמותו אין עוד אחד,
    בטוחים שעוד רבים יזכו להיות כמונו…
    תודה רבה מקרב לב על האושר שהכנסת לחיינו!

     

    מאודליה וגל סגל
  • That's all???

    מדר שרון
  • בדיקת מי השפיר שעשה עבורי פרופ' שלו עברה ללא כל הפרעה. מהלך הבדיקה נעשה  באווירה רגועה ובידיים עדינות, כמעט ולא הרגשתי את הדקירה ובמימים שלאחר מכן הרגשתי מצויין ולא היו לי תופעות לוואי כלל וכלל. כשלושה ימים לאחר מכן הביקורת שערך פרופ' שלו הוכיחה את ההצלחה של בדיקת מי השפיר.

    קרן שעיו
  • פרופ' שלו, תודה על בדיקת מי השפיר שניה במספר, שבצעת שוב במקצועיות, נעימות, ותחת ידך הפכה החוויה לנעימה ככל שאפשר. תודה על הבטחון, ההבנה, האמפתיה לאתגר הרגשי והליווי הצמוד לפני, במהלך, ובמימים שאחרי הבדיקה. תחושת הבטחון שאתה מצליח להקנות יקרה מפז.

    אילנה קליין
  • בחודש פברואר 2017 ביצעתי בדיקת מי שפיר אצל פרופסור יוסף שלו בבית חולים אסותא שברמת החיל. הנני מטופלת אצל פרופסור שלו מזה מספר חודשים במסגרת הריון תאומים ראשון.

    כשהחלטנו לבצע את הבדיקה, לא היה לנו ספק שנבצע אותה אצל פרופסור שלו, מהיכרותנו עמו ועם מקצועיותו. גם לפני וגם במהלך הבדיקה קיבלנו הסברים מפורטים על מהלך הבדיקה ומשמעויותיה, מהם הסיכונים הכרוכים ומה הערך המתקבל ממנה. גם הפרופסור וגם הצוות שאתו היו מאוד שירותיים, אדיבים וסבלניים לצד מקצועיות גבוה ללא פשרות. כמובן שהדבר תרם להפחתת הלחץ והפחדים הנלווים לבדיקה מסוג זה.

    חשוב לציין, כי המקצועיות והמענה האדיב מהווים חלק חשוב מההחלטה שלנו לבחור בפרופסור שלו כרופא המטפל שלנו. לפיכך, אנו ממליצים מאוד על ביצוע הבדיקה והמעקב הנלווה אליה אצל פרופסור שלו ומאחלים לכל אישה בהריוןן לזכות לטיפול מסור שכזה.

    חן ותומר קורן
  • פרופ' שלו היקר,

    מהרגע שהחלטתי להביא ילד לעולם קרו לי הרבה ניסים, ופגשתי הרבה מלאכים , וביניהם מלאך גדול שזה אתה. אני רוצה להודות לךמעומק הלב בשמי ובשם ילדי זוהר ואורי על הטיפול המסור המקצועי והאוהב. גרמת לי להיות בשקט, נטולת דאגה ומלאה באהבה בכל ההליך של ההריון. לא יכלתי לבקש לעצמי דבר טוב יותר. באהבה והערכה!!

    זוהר אורי מירב ואביבה צור
  • דקירת מי השפיר לא כאבה כלל, לא היו כל תופעות לוואי לאחר הבדיקה ו/או בימי המנוחה.

    מיכל גלברג
  • ערכתי אצל פרופסור שלו 2 בדיקות מי שפיר בשני ההריונות שלי. הראשונה בהריון תאומים ולכן ״נדקרתי״ פעמיים ופעם השנייה בהרין רגיל. בשתי הבדיקות פרופסור שלו היה סבלני, קשוב ועדין. הבדיקות עברו מהר, ללא תופעות לוואי וללא כאב מיוחד, פרופסור שלו ליווה אותי לאורך כל ההריונות לפני ואחרי מי השפיר והעניק לי את הרוגע הדרוש והשקט, אני ממליצה בחום!

    יפעת כץ